Sakura Haruno
Special Jounin
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 2567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konoha/Ame Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Nie 23:36, 04 Paź 2009 Temat postu: NinJutsu |
|
|
Shunshin no Jutsu
Dzięki niej z łatwością można unikać wielu ataków podczas walki z wrogiem. Ninja potrafi szybko pojawiać się i znikać, a potem szybko przystąpić do ataku. Dodatkowymi elementami tej techniki jest mgła, piasek albo inne elementy przyrody, które mogą zapewnić pewien kamuflaż.
Chakra: 100
Nauka: 2 h
Ranga: D/ Student
Rodzaj: NinJutsu
Henge no Jutsu
Bardzo podstawowe Jutsu jakiego uczy się już dzieci w Akademi Ninja. Polega na zamienieniu ciała w dowolny przedmiot bądź osobę. Zastosowań jest parę, np. do zadań dywersyjnych by zmylić wroga. Aby transformacja się udała, wymagana jest przynajmniej przeciętna umiejętność kontroli chakry.
Chakra: 100
Nauka: 4 h
Ranga: D/Student
Rodzaj: NinJutsu
Suimen Hokou no Waza
Technika ogółem bardzo prosa i bardzo przydatna. Polega na skoncentrowaniu chakry w nogach by móc przy tym utrzymać się na wodzie.
Chakra: 50
Nauka: 1 h
Ranga: D/Student
Rodzaj: NinJutsu
Kawirimi no Jutsu
Technika stosowana przez większość ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca.
Można użyć max 5 razy podczas misji i walki.
Chakra: 100
Nauka: 5 h
Ranga: D/Student
Rodzaj: NinJutsu
Kinobori no Waza
Również prosta technika. Polega na skoncentrowaniu chakry w nogach by utrzymać się na drzewach i móc po nich skakać.
Chakra: 50
Nauka: 1 h
Ranga: D/Student
Rodzaj: NinJutsu
Hari Jizou
Polega na zmodyfikowaniu swoich włosów za pomocą chakry tak, by zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Warto dodać, że przy okazji włosy znacznie się wydłużają i zaczynają sięgać ziemi.
Chakra: 300
Nauka: 4 h
Ranga: C/Genin
Rodzaj: NinJutsu
Mikadzuki no Mai
Taniec Wioski Konoha. Wykonują go jedynie ninja posiadający miecz. Polega na utworzeniu iluzji, która niby atakuje wroga. Gdy już przeciwnik zajmie się iluzją, użytkownik wyskakuje nad nim i uderza go z całych sił mieczem.
Chakra: 200
Nauka: 15 h
Ranga: C/Genin
Rodzaj: NinJutsu
Fukumi Hari
Shinobi tworzy w ustach igły z chakry, po czym atakuje nimi przeciwnika.
Chakra: 50
Nauka: 15 h
Ranga: C/ Genin
Rodzaj: NinJutsu
Nan Kaizou
Najczęściej stosowana przy szpiegowaniu. Dzięki tej technice ciało staje się na tyle elastyczne, że robi wrażenie jakby osoba nie posiadała żadnych kości. Może wykonywać ruchy niczym wąż. Osoba stosująca tą technikę może z łatwością owinąć się wokół swojego przeciwnika (lepszy efekt osiąga się z zaskoczenia) i go udusić.
Chakra: 100
Nauka: 15 h
Ranga: C/Genin
Rodzaj: NinJutsu
Gijyuu Shikyaku no Jutsu Ninpou
Tą technikę mamy okazję pierwszy raz zobaczyć podczas walk eliminacyjnych na chuunina. Ninja z pozoru normalnie wyglądający, dzięki temu jutsu przybiera bardziej drapieżną postać tj. dłuższe paznokcie i zęby. Użytkownik zyskuje także bardziej wyostrzone zmysły węchu, dzięki którym lepiej lokalizuje wroga. Oczywiście ninja zyskuje także nową prędkość i moc.
Chakra: 150
Nauka: 15 h
Ranga: C/Genin
Rodzaj: NinJutsu
Kirigakure no Jutsu
Prosta, a zarazem bardzo przydatna technika. Wytwarza się ogromna ilość mgły, co uniemożliwia przeciwnikowi przeprowadzenie ataku. Jednak tworzący tą technikę może bez problemu zaatakować swojego przeciwnika.
Chakra: 500
Nauka: 20 h
Ranga: B/ Chuunin
Rodzaj: NinJutsu
Daisan no Me
Zdolność specjalna Gaary. Jedną ręką przykrywa oko, natomiast w drugiej tworzy się jego kopia. Bardzo przydatna technika, gdyż dzięki temu można w łatwy sposób podejrzeć swoich przeciwników.
Chakra: 200
Nauka: 20 h
Ranga: B/Chuunin
Rodzaj: NinJutsu
Shikon no Jutsu
W/w technika polega na udawaniu martwego. Nawet najlepsi ninja nie mogą wyczuć "udawanej śmierci". Dzieje się tak dlatego, że ninja używający "Shikon no jutsu" zdolny jest zatrzymać puls krwi oraz oddech na wiele minut. Technika stosowana jedynie przez najwyższej rangi medyków.
Chakra: 800
Nauka: 20 h
Ranga: B/Chuunin
Rodzaj: NinJutsu
Konbi Henge no Jutsu
Tzw. "Combo Henge no Jutsu", czyli zwykła zamiana, tyle, że z udziałem dwóch osób. Każdy z "furfantów" może w dowolnej chwili wrócić do pierwotnego stanu. Oczywiście dzięki temu rodzajowi przemiany wytworzona postać/stwór ma siłę równą sumie sił dwóch osób, które wykonywały te jutsu.
Chakra: 500
Nauka: 20 h
Ranga: B/Chuunin
Rodzaj: NinJutsu
Oboro Bunshin no Jutsu
Technika pozwalająca stworzyć ogromną ilość klonów, która jest niewrażliwa na ciosy przeciwników. W tym czasie, gdy wróg męczy się z klonami Oboro wraz ze swoją drużyną czekają w ukryciu aż się wszyscy zmęczą. Wtedy przystępują do ataku.
Chakra: 200
Nauka: 20 h
Ranga: B/Chuunin
Rodzaj: NinJutsu
Senei Jyashuu
Jutsu, dzięki któremu z ręki wyłaniają się węże. Mogą być przydatne do walki z wieloma przeciwnikami. Ilość węży zależy od poziomu zaawansowania każdego shinobi. Węża przydają się do obwiązania wroga lub, także, przerzucaniem go.
Chakra: 100 (jeden wąż, maksymalnie 5 węży)
Nauka: 14 h
Ranga: B/Chuunin
Rodzaj: NinJutsu
Shishi Rendan
Technika NinJutsu wymyślona przez Sasuke, polega na wybiciu przeciwnika w górę przez kopnięcie. Następnie użytkownik pojawia się pod przeciwnikiem, a następnie przechodzi nad niego. Kończy tą technikę uderzając wielokrotnie przeciwnika z pięści w brzuch sprowadzając go tym samym na dół, aż w końcu on zostaje dość ciężko ranny.
Chakra: 300
Nauka: 23 h
Ranga: B/Chuunin
Rodzaj: NinJutsu
Rashoumon
Technika przywoływania stosowana przez Orochimaru i jego podwładnych. Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią.
Chakra: 1200
Nauka: 32 h
Ranga: A/Jounin
Rodzaj: NinJutsu
Gamaguchi Shibari
Bardzo interesująca technika, za pomocą której używający może zamienić wnętrze jakiegoś budynku we wnętrzności olbrzymiej żaby przyzwanej z góry Myouboku (konkretniej chodzi o żołądek). Tworzy to coś na kształt żywej klatki, z której ofiary praktycznie nie może się wydostać (po uszkodzeniu ściany mogą się samoczynnie odnawiać, oczywiście w określonym zakresie). Shinobi może dodatkowo za pomocą swojej chakry kontrolować to biologiczne pomieszczenie - na jego komendę ściany mogą np. wciągnąć i udusić (lub ochronić przed wrażymi ciosami) przeciwnika, lub też go unieruchomić.
Chakra: 1800
Nauka: 30 h
Ranga: A/Jounin
Rodzaj: NinJutsu
Kuchiyose no Jutsu
Jest to technika, pozwalająca przywołać jakieś zwierze, bądź demona z innego świata. Jednak, żeby móc w pełni korzystać w tego jutsu, trzeba podpisać specjalny "kontrakt". Same podpisanie tego paktu jest bardzo proste. Ninja musi ofiarować swoją krew, jako coś w rodzaju zapłaty. Po zawarciu takiego "kontraktu" shinobi, dzięki swojej Chakrze, przywołuje zwierze/zwierzęta do swojego świata. Prawdę powiedziawszy tych istot nie można w pełni nazwać zwierzętami. Wkońcu są inteligentne, a na dodatek potrafią mówić (przynajmniej część). Aby cały proces przywoływania dobiegł do końca, ninja musi jeszcze wykonać pieczęcie. Oprócz tego należy jeszcze wybrać punkt na ziemi, którym nasz przyjaciel ma się pojawić.
Chakra: 2000
Nauka: 30 h
Ranga: A/Jounin
Rodzaj: NinJutsu
Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Odmiana Kage Bunshin no Jutsu. Przy użyciu olbrzymich pokładów chakry ninja jest w stanie stworzyć istną armię swoich klonów, których liczbę mierzy się w dziesiątkach, a nawet setkach. Taki zmasowany atak na wroga zwykle kończy się pełnym sukcesem, ale należy ją wykonywać z maksymalną ostrożnością, gdyż doprowadza używającego do stanu skrajnego wykończenia. Z tego powodu Tajuu stosowane jest zwykle jako technika ostatniej szansy.
Chakra: 500 (jeden klon)
Nauka: 30 h
Ranga: A/Jounin
Rodzaj: NinJutsu
Rasengan
Zaawansowane jutsu wymagające od użytkownika znakomitej kontroli chakry. Samo opanowanie techniki składa się z trzech etapów. Co ciekawe, ten atak do poprawnego działania nie wymaga żadnych specjalnych pieczęci. Mówiąc krótko - użytkownik wytwarza wir chakry w jednej z rąk, który jest utrzymany w formie małej kuli. Po zetknięciu z jakaś przeszkodą rozrywa ją na strzępy. Zdecydowanie atak ten przewyższa Chidori.
Chakra: 5 000
Nauka: 48h
Ranga: A/Jounin
Rodzaj: NinJutsu
Gentoushin no Jutsu
Dzięki tej technice Akatsuki może się spotykać nawet jeśli członkowie organizacji są w różnych częściach świata.
Chakra: 10 000
Nauka:35h
Ranga:A
Rodzaj: NinJutsu
ONLY AKATSUKI
Oodama Rasengan
Technikę tą stworzył Naruto podczas swojego treningu z Jiraiyą. Jest to nic innego jak ulepszona wersja zwykłego Rasengana. Różni się od niej tylko większą ilością użytej chakry, prawdopodobnie zwiększając również jej prędkość rotacyjną. Naruto do wykonania techniki potrzebuje mocy Kyuubiego, aby ilość włożonej w nią energii była wystarczająco duża. Podczas samego ataku pomaga sobie jednym klonem, żeby nie stracić kontroli nad techniką i zarazem zwiększyć jej siłę uderzenia. Bezpośrednie przyjęcie na siebie Oodama Rasengana w większości przypadków kończy się śmiercią.
Chakra: 10 000
Nauka: 60h
Ranga: S/Sage
Rodzaj: NinJutsu
Post został pochwalony 0 razy
|
|